Müügitingimused

 

Veebipoe Moesahtel.ee omanik on Moesahtel OÜ (registrikood 12998), asukohaga Suur tn 91B, Jõgeva.

1. Müügilepingu kehtivus

1.1. Müügitingimused kehtivad Moesahtel klientide (edaspidi Klient) ja Moesahtel OÜ (edaspidi Moesahtel) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.

1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Moesahtel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid. 

1.3. Moesahtel jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades.

2. Kauba- ja hinnainfo

2.1. Moesahtel veebilehel müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde.

2.2. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub Kliendi asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse Kliendile tellimuse vormistamisel.

2.3. Teave kauba kohta on esitatud Moesahtel veebilehel vahetult kauba juures.

3. Makseviiside kirjeldus ja valuuta

3.1. E-poes toimub tasumine läbi turvalise pangalingi kõikide Eesti maksekaartide ja interneti pangakontodega (Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop, Modena).

3.2. Arveldamise valuutaks on EURO.

4. Tellimuse vormistamine

4.1. Toodete tellimiseks leidke sobivad tooted ja lisage need ostukorvi. Oma ostukorvi sisu saate vaadata, kui vajutate veebilehe päises asuvale ostukorvi ikoonile.

4.2. Ostukorvis olevate toodete koguseid on võimalik muuta, kirjutades koguse lahtrisse soovitud toodete arvu. Tooteid saate ostukorvist eemaldada vajutades samal real asuvale ristile.

4.3. Enne tellimuse vormistamist palume valida paki kohaletoimetamiseks sobilik tarneviis. Alates 49 € ostust on kauba kohaletoimetamine siseriiklikult tasuta.

4.4. Tellimuse vormistamiseks vajutage nupule „mine maksma“. Kui olete juba Moesahtel registreeritud kasutaja, siis logige kontole sisse. Kui tellite tooteid esimest korda, siis vajutage „mine maksma“ ja sisestage arvelduse andmed.

4.5. Tellimuse kinnitamiseks vajutage nupule „esita tellimus“. Seejärel vormistatakse teile ettemaksuarve, mille saate tasuda kohe pangalingi kaudu või pangaülekandega. Tellimuse kinnitus ja arve koopia saadetakse teie e-posti aadressile. Tellimuste ajalugu ja arveid on võimalik hallata „konto“ ikooni alt.

4.6. Tooted postitame pärast arve tasumist.

5. Müügilepingu jõustumine

5.1. Müügileping jõustub hetkest, kui tellimuse kogusumma on laekunud Moesahtel OÜ arveldusarvele.

5.2. Klient seob ennast tellimuse ja selle eest tasumisega pärast vajutamist nupule „esita tellimus”.

5.3. Kliendil on õigus 14-päeva jooksul, arvates kauba kättesaamisest või tellimuse vormistamisest juhul, kui kaup ei ole veel Kliendini jõudnud, teatada Moesahtlile lepingust taganemise soovist ja nõuda kogu tasutud summa tagastamist. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ning see peab olema originaalpakendis. Kauba tagastamise otsesed kulud tuleb katta Kliendil. Kaup tuleb tagastada 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse esitamisest.

6. Kohaletoimetamine

6.1. Pärast müügilepingu jõustumist (Kliendipoolset arve tasumist) komplekteerib Moesahtel tellimuse ning annab selle üle kohaletoimetamiseks Moesahtel logistikapartneri(te)le.

6.2. Kui kasutasite riigisisest Omniva/DPD/Itella Smartposti pakiautomaadi teenust, siis tellimus väljastatakse Kliendi poolt valitud pakiautomaadist Eesti piires 1-3 tööpäeva jooksul. Tellimuse saabudes pakiautomaati saadetakse Kliendi mobiilile sõnum, mis sisaldab pakiautomaadi asukohta, lahtiolekuaegasid ja personaalset uksekoodi. Koodi sisestamisel pakiautomaadi puutetundlikule ekraanile, avaneb pakiautomaadi uks ning Klient saab paki kätte. Saadetisi hoiustatakse tasuta pakiautomaadis 7 kalendripäeva, alates sõnumi saabumisest Tellija mobiilile. Seejärel tagastatakse pakk Moesahtlile.

6.3. Kui kasutasite rahvusvahelist Itella Smartposti pakiautomaadi teenust (laieneb ainult Soome klientidele), siis tellimus väljastatakse Kliendi poolt valitud pakiautomaadist Soomes 3-5 tööpäeva jooksul. Tellimuse saabudes pakiautomaati saadetakse Kliendi mobiilile sõnum, mis sisaldab pakiautomaadi asukohta, lahtiolekuaegasid ja personaalset uksekoodi. Koodi sisestamisel pakiautomaadi puutetundlikule ekraanile, avaneb pakiautomaadi uks ning Klient saab paki kätte. Saadetisi hoiustatakse tasuta SmartPOSTi pakiautomaadis 7 kalendripäeva, alates sõnumi saabumisest Kliendi mobiilile. Seejärel tagastatakse pakk Moesahtel.ee’le.

6.4. Transpordi käigus vigastada saanud tooted, kuid mitte tootepakendid, asendatakse Kliendile. Juhul, kui toote asendamine peaks osutuma võimatuks, hüvitatakse Kliendile kauba maksumus.

6.5. Moesahtel ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartnerile üle antud õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Moesahtel ei saanud mõjutada või ette näha.

7. Taganemisõigus

7.1. Moesahtel veebilehelt ostetud toodetele kehtib alates kauba kättesaamisest 14-päevane taganemisõigus. Juhul kui e-poest tellitud toode Kliendile ei sobi, võib ta selle e-kauplusesse tagastada.

7.2. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus või kontakteeruda Moesahtel klienditeenindusega telefonil 5261780 või saata e-kiri aadressile moesahtel@gmail.com. Pärast taganemisavalduse kättesaamist saadab Moesahtel Kliendile kinnituse taganemisavalduse kättesaamise kohta.

7.3. Ostetud toode tuleb tagastada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates toote tagastamise avalduse esitamist.

7.4. Tagastamisõiguse kasutamiseks peab tagastatav toode olema kasutamata ning toote pakend terve ja kahjustamata.

7.5. Kauba tagastamiskulud kannab Klient, välja arvatud juhul kui tagastamise põhjuseks on mittevastavus tellitule või praakkaup.

7.6. Kauba tagastamise korral tagastatakse Kliendile ostu eest tasutud summa esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14-päeva jooksul alates taganemisavalduse esitamisest. Moesahtel võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni Klient on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

7.7. Moesahtel jätab endale õiguse tellimuse aktsepteerimisest loobuda või tellimuse täitmisest loobuda, näiteks kuid mitte ainult, juhul kui hinnakirjas on avaldatud eksimuse või tehnilise rikke tõttu vale hind.

8. Vastutus

Moesahtel ja Klient vastutavad teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tehtud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

9. Vääramatu jõud

Moesahtel ei vastuta tekitatud kahju või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Moesahtel ei saanud mõjutada või ette näha.

10. Pretensiooni esitamise õigus

10.1. Moesahtel vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Kliendile.

10.2. Kliendil on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Moesahtli poole e-postil moesahtel@gmail.com.

10.3. Moesahtel ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist Kliendile.

10.4. Kui Moesahtel veebilehelt ostetud kaubal on puudused, mille eest Moesahtel vastutab, parandab või asendab Moesahtel puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Moesahtel Kliendile kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

10.5. Moesahtel vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

11. Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

11.1. Moesahtel kasutab Kliendi poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-posti aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba Kliendile saatmiseks. Moesahtel edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

11.2. Moesahtel saadab Kliendile uudiskirju ning pakkumisi Kliendi meiliaadressile ainult juhul, kui Klient on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

11.3. Kliendil on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

12. Vaidluste lahendamine

Kui Kliendil on Moesahtli osas pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressile moesahtel@gmail.com või helistada telefonil: 5261780. Kui Klient ja Moesahtel ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Kliendi ja Moesahtel vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Kliendi kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Klient võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.